تی سی گیمز | مرجع تخصصی ترینر , کرک و سیو بازیها

http://tcgames.rozblog.com/

دانلود ترینر جدید بازی Grand Theft Auto V | تی سی گیمز

دانلود بازی جی تی ای وی ,دانلود مستقیم بازی Grand Theft Auto V,دانلود ترینر جدید بازی Grand Theft Auto 5,دانلود بازی جی تی ای 5 , دانلود ترینر بازی GTA 5

دانلود بازی جی تی ای وی ,دانلود مستقیم بازی Grand Theft Auto V,دانلود ترینر جدید بازی Grand Theft Auto 5,دانلود بازی جی تی ای 5 , دانلود ترینر بازی GTA 5

جدید ترین مطالب سایت

Last posts

آخرین ارسالی های انجمن

last answers on forum
دانلود ترینر سالم بازی Grand Theft Auto V
خلاصه داستان :

Grand Theft Auto V جی تی ای وی یکی از بازی های سبک اکشن , ماجرایی می باشد که تی سی گیمز ترینر جدید و سالم این بازی را که توسط گروه  FLiNG برای ورژن v1.0.335.2 منتشر شده را براتون آماده دانلود کرده برای آموزش و دانلود به پایین بروید و منتظر آپدیتهای جدید باشید.

 

 

  ترینر سالم بازی Grand Theft Auto V

 

 

بازی کامپیوتر جی تی ای وی یکی از بازی های سبک اکشن , ماجرایی و جهان باز است که توسط استودیو Rackstar North طراحی وساخته شد و به تازگی توسط کمپانی Rockstar Games برای پلتفرم PC به بازار عرضه شده است . داستان بازی حول ۳ جناینکار در جریان است که هرکدام داستان زندگی خود را دارند و به مرور و در طول بازی با یکدیگر طی اتفاقات و حوادث مختلف آشنا می شوند . از سرقت مسلحانه در Lundendorff در شمال Yankton نه سال می گذرد . در طول آن سرقت , دو نفر از اعضای گروهی سه نفره , جانشان را از دست می دهند . تنها یک نفر جان سالم به در می برد , Michael Townley که او هم تصمیم می گیرد به نوعی صحنه سازی کرده و مرگ خود را جعل کند . همانطور که گفته شد , در این نسخه , ۳ شخصیت مختلف با توانایی های خاص و منحصر به فرد وجود دارند . شخصیت دوم بازی فردی به نام Franklin Clinton است که به همراه شریک خود Lamber در کار تجارت ماشین فعالیت می کنند . مایکل تصمیم برای پسر خود ماشینی خریداری کند ازقضا به محل کسب فرانکلین رفته و با او آشنا می شود . بعد از گذشت مدتی , آنها تصمیم می گیرند از یک جواهر فروشی سرقت کنند که در این سرقت توانستند موفق عمل کرده و پس از مدتی اخبار سرقت آنها در کل شهر پخش شود .  

 

 آموزش استفاده از ترينر   FLiNG : ترينر را اجرا کنيد و سپس در حال بازي برروی کلیدهای اعداد 1 تا 5 کليک کنيد در صورت صحيح وارد کردن رمزها عمل مي کند.

توجه : نرم افزار آنتي ويروس شما ممکن است ترينر ها را به عنوان نرم افزارهاي مخرب (ويروس ها، کرم ها، تروجان ها، رباتها و غيره) را تشخيص دهد. لطفا قبل از استفاده از ترينرها آنتي ويروس خود را غير فعال کنيد.

نکته : دوستان خوبم همه این ترینرها با ورژن های خاص خود بازی میباشند در صورت عمل نکردن یکی از ترینرها لطفا ترینر مناسب با ورژن خود بازیتان را که در سایت موجود میباشد را دانلود کنید.

 آموزش مشخص شدن ورژن بازیها + فیلم آموزش 

 

 

 نام فايل :
Grand Theft Auto V v1.0.335.2 (+19 Trainer) FLiNG
سايز فايل :
MB 1
رمز فايل : 
   www.tcgames.ir   
دانلود DOWNLOAD

 

 

 نام فايل :

Grand Theft Auto V v1.0.877.1 (+19 Trainer) FLiNG
سايز فايل :
KB 605
رمز فايل : 
   www.tcgames.ir   
دانلود DOWNLOAD 

 

 

توضیحات / دانلود گزارش کد : 681

اخبار سینما

اخبار سینمای داخل و خارج

250 فیلم برتر

250 فیلم برتر از نگاه سایت imdb

نقد و بررسی

نقد و بررسی بهترین فیلم های جهان