تی سی گیمز | مرجع تخصصی ترینر , کرک و سیو بازیها

http://tcgames.rozblog.com/

دانلود تربنر جدید بازی StarCraft II Wings of Liberty

دانلود ترینر بازی استارکرافت StarCraft II,نسوز کننده بازی StarCraft II,رمز افزایش مهمات برای StarCraft II Wings of Liberty,دانلود ترینر برای استارکرافت 2

دانلود ترینر بازی استارکرافت StarCraft II,نسوز کننده بازی StarCraft II,رمز افزایش مهمات برای StarCraft II Wings of Liberty,دانلود ترینر برای استارکرافت 2

جدید ترین مطالب سایت

Last posts

آخرین ارسالی های انجمن

last answers on forum
دانلود ترینر سالم بازی StarCraft 2 Wings of Liberty
خلاصه داستان :

ترینر سالم و تست شده بازی استارکرافت 2 بال هاي آزادي StarCraft II Wings of Liberty که توسط گروه HoG برای ورژن v1.3.1.18221 منتشر شده را براتون آماده دانلود کردم برای آموزش و دانلود به پایین بروید و منتظر آپدیتهای جدید باشید.

 

 

ترینر سالم بازی StarCraft 2 Wings of Liberty

 

 

 

پس از موفقیتهای نسخه اول استارکرافت که در سال ۱۹۹۸ منتشر شد و توانست توجه بسیاری از علاقمندان به سبک استراتژیک را به خود جلب نماید StarCraft 2: Wings of Liberty در سال ۲۰۱۰ توسط کمپانی قدرتمند Activision Blizzard با ۱۲ سال اختلاف نسبت به نسخه اول منتشر شد و عنوان جذاب دیگری را برای علاقمندان به عنوان های استراتژیک روانه بازار کرد . StarCraft 2: Wings of Liberty هم همانند نسخه اول در زمره بهترین های استراتژیک تاریخ بازیهای رایانه ای قرار میگیرد با این تفاوت که گرافیک و گیم پلی آن با نسخه اول قابل مقایسه نیست و با عنوانهای روز  این ژانر همخوانی دارد . داستان در قرن ۲۶ در بخش دوری از کهکشان راه شیری اتفاق می افتد، حول سه گونه مختلف تران ها (Terran)، تبعیدی های بشر از سیاره زمین، و زرگ ها (Zerg) ، که نژادی از همانند سازهای ژنتیکی حشرات هستند و پروترس ها (Protress) ، گونه ای با نیروهای ماوراء طبیعی عظیم می چرخد. Wings Of Liberty برروی گونه تران ها که همان انسان های ترد شده از زمین هستند تمرکز دارد، و دو بسته مکمل بصورت ویژه به ترتیب برروی دو نوع دیگر.

 

آموزش استفاده از ترينر  HoG: ترينر را اجرا کنيد و سپس در حال بازي بر روي اعداد 0 تا 9 کليک کنيد در صورت صحيح وارد کردن ، رمزها فعال می شوند.اگر میخواهیت رمزهای بیشتر ببیند بر روی کلمه INFO در روی ترینر کلیک کنید.

توجه : نرم افزار آنتي ويروس شما ممکن است ترينر ها را به عنوان نرم افزارهاي مخرب (ويروس ها، کرم ها، تروجان ها، رباتها و غيره) را تشخيص دهد. لطفا قبل از استفاده از ترينرها آنتي ويروس خود را غير فعال کنيد.

نکته : دوستان خوبم همه این ترینرها با ورژن های خاص خود بازی میباشند در صورت عمل نکردن یکی از ترینرها لطفا ترینر مناسب با ورژن خود بازیتان را که در سایت موجود میباشد را دانلود کنید. برای آموزش تعیین نوع ورژن بازی کلیک کنید.

  کانال تلگرام بخش عضویت در کانال +آموزش با عضویت در کانال تلگرام TCGAMES | دریافت جدیدترین اخبار بازی،تریلر،ترینر،کرک و پوستر بازیها را در گوشی خود داشته باشید 

 

  
 نام فايل :
StarCraft 2 Wings of Liberty v1.3.1.18221 (+19 Trainer) HoG
سايز فايل :
KB 888
رمز فايل :
   www.tcgames.ir  
دانلود DOWNLOAD

 

 

توضیحات / دانلود گزارش کد : 566

اخبار سینما

اخبار سینمای داخل و خارج

250 فیلم برتر

250 فیلم برتر از نگاه سایت imdb

نقد و بررسی

نقد و بررسی بهترین فیلم های جهان