تی سی گیمز | مرجع تخصصی ترینر , کرک و سیو بازیها

http://tcgames.rozblog.com/

دانلود کرک نهایی بازی South Park The Stick of Truth | تی سی گیمز

رفع ارور و مشکلات بازی South Park The Stick of Truth , جدیدترین کرک بازی , دانلود کرک جداگانه بازی South Park The Stick of Truth , علت اجرا نشدن بازی ,

رفع ارور و مشکلات بازی South Park The Stick of Truth , جدیدترین کرک بازی , دانلود کرک جداگانه بازی South Park The Stick of Truth , علت اجرا نشدن بازی ,

جدید ترین مطالب سایت

Last posts

آخرین ارسالی های انجمن

last answers on forum
دانلود کرک ریلودد بازی South Park: The Stick of Truth
خلاصه داستان :

در این پست کرک سالم بازی South Park: The Stick of Truth که توسط گروه ریلودد Reloaded با ورژن v1.0 منتشر شده را براتون آماده دانلود کردم  برای اجرای بهتر بازی کرک کاملا سالم و تست شده و همچنین آموزش ، دانلود کرک و آپدیت جدید این بازی همراه ما باشید.

 

کرک ریلودد بازی South Park: The Stick of Truth

 

 

 

South Park: The Stick of Truth  با ديدن اين بازي سريعاً به اين موضوع پي خواهيد برد که دقيقاً مي خواهد فضاي کارتون را در قالب يک بازي به نمايش دربياورد تا مورد استقبال طرفداران قرار بگيرد. مت استون (Matt Stone) و تري پارکر (Trey Parker) ايده ساخت اين بازي را به استوديوي Obsidian آوردند. کساني که نقش بسيار مهي در ساخت Star Wars: Knights of the Old Republic II و Fallout: New Vegas داشتند. حضور اين دو نفر باعث شده که بازي همان حال و هواي آشنا و همان تم و سبک را داشته باشد که خيلي ها با آن لذت مي برند. اين بازي در مراسم Comic-Con به نمايش درآمد و خيلي ها با روند بازي ارتباط برقرار کردند. حالت بازي بسيار زيبا و شايد بسيار تازه و براي خيلي ها نا آشنا باشد. در 15 سال گذشته بازي هاي لايسنس شده از کارتون بسيار معروف South Park در سبک ها و حالت هاي مختلف راهي بازار شدند.

ماجرايي پر هيجان را براي نجات پارک جنوبي به همراه استن، کايل و کني تجربه کنيد. شما بازي را به عنوان يک کودک آغاز مي کنيد که بايد با چالشي بزرگ رو به رو شود و اين ماموريت دشوار چيزي نيست جز، پيدا کردن دوست! به محض ورود به شهر، خواهيد ديد همه کودکان مشغول به رسيدگي به امور خويش هستند. مثلا عده اي ورد هاي جادويي خيالي خود را مي خوانند و عده اي شمشير هاي قلابي خود را به اين سو و آن سو هدايت مي کنند. در طول زمان اين بازي هاي کودکانه جاي خود را به صحنه نبرد بين خير و شر مي دهند، که باعث ويراني دنيا خواهد شد. با سلاح هاي افسانه اي، خود را براي نبرد با انسان هاي خرچنگي، کوتوله هاي شلوار زير پوش و هيپي ها و ساير موجودات وحشتناک، مجهز کنيد.

 

 

ويژگي هاي بازي South Park The Stick of Truth:

تجربه فوق العاده بازي پارک جنوبي که توسط تري پارکر و مت استون نوشته و صداگذاري شده است.چوب جادوي حقيقت، جاي خالي سبک کمدي را در دنياي بازي هاي رايانه اي پر کرده است.

شخصيت هاي کلاسيک پارک جنوبي را براي خدمت فراخوانيد. دوستاني که فوايد زيادي دارند.خود را با زره ها و سلاح هاي جادويي و افسانه اي تا دندان مسلح کنيد! 

شخصي سازي پارک جنوبي به اين صورت است که مي توانيد خود را با حدود يک ميليارد شخصيت، لباس و اسلحه هاي ادغام شده، سرگرم نماييد.

 

سيستم مورد نياز :

OS : WindowsXP SP3, Windows Vista SP2, Windows 7 SP1, Windows 8 (both 32/64bit versions

Processor : Intel Pentium Dual-Core E2180 @ 2.0 GHz or AMD Athlon64 X2 3800+ @ 2.0 GHz

Memory : 2 GB GB RAM

Graphics : nVidia GeForce 8800GT or AMD Radeon HD2600XT (512MB VRAM with Shader Model 4.0 or higher

DirectX : Version 9.0c

Hard Drive : 6 GB available space

 Sound Card : DirectX Compatible Sound Card with latest drivers

 

  آموزش کرک کردن بازی: فایل دانلود شده را از حالت فشرده خارج کرده و محتویات داخل پوشه را در محل و مسیر نصب بازی کپی کنید.

 توجه : نرم افزار آنتي ويروس شما ممکن است کرک ها را به عنوان نرم افزارهاي مخرب (ويروس ها، کرم ها، تروجان ها، رباتها و غيره) را تشخيص دهد. لطفا قبل از استفاده از کرک ها آنتي ويروس خود را غير فعال کنيد. 

 آموزش مشخص شدن ورژن بازیها + فیلم آموزش 

 مشکلات متداول بازی ها 

 

**حتما قبل از کرک کردن بازی آنتی ویروس را غیر فعال کرده و اتصال به اینترنت را قطع کنید و بازی را اجرا کنید**


نام فايل : South Park: The Stick of Truth v1.0 Reloaded

حجم فايل : MB 4

رمز فايل : www.tcgames.rozfa.com

 دانلود DOWNLOAD

 

توضیحات / دانلود گزارش کد : 238

اخبار سینما

اخبار سینمای داخل و خارج

250 فیلم برتر

250 فیلم برتر از نگاه سایت imdb

نقد و بررسی

نقد و بررسی بهترین فیلم های جهان