تی سی گیمز | مرجع تخصصی ترینر , کرک و سیو بازیها

http://tcgames.rozblog.com/

دانلود ترینر جدید بازی Resident Evil Revelations | تی سی گیمز

رمزهای تقلب بازی Resident Evil Revelations , کد تقلب بازی Resident Evil Revelations , چیت بازی , دانلود رایگان بازی Resident Evil Revelations , ترینر بازی

رمزهای تقلب بازی Resident Evil Revelations , کد تقلب بازی Resident Evil Revelations , چیت بازی , دانلود رایگان بازی Resident Evil Revelations , ترینر بازی

جدید ترین مطالب سایت

Last posts

آخرین ارسالی های انجمن

last answers on forum
ترینر بازی رزیدنت اویل رولیشنز Resident Evil Revelations
خلاصه داستان :

 سلام  دوستان، امروز در این پست ترینر بازی رزیدنت اویل رولیشنز Resident Evil Revelations که توسط گروه FLiNG و HoG با ورژن V1.0 تا V1.4 منتشر شده را براتون آماده دانلود کردم پس برای آموزش و دانلود به پایین مطلب بروید و منتظر آپدیتهای جدید ما باشید. 

 

ترینر بازی رزیدنت اویل رولیشنز Resident Evil Revelations

 

بازی Resident Evil Revelations بالاخره نسخه جدید بازی محبوب رزیدنت اویل توسط شرکت موفق CAPCOM برای کامپیوتر منتشر شد.  بازی Resident Evil Revelations می تواند از یک نظر برای دوستداران سری بازی Resident Evil  جالب باشد و آن هم المان های کلاسیک آن است. داستان بازی بین نسخه های ۴ و ۵ بازی رخ می دهند. بعد از اینکه  Chris Redfield به همراه همکار جدیدش Jessica Sherawat در یکی از مأموریت هایشان گم می شوند، Jill Valentine و همکار جدیدش Parker Luciani برای یافتن آن ها اقدام می کنند. آن ها به آخرین مکانی که کریس و جسیکا در آن حضور داشتند، می روند و وارد کشتی ای به نام SS Queen Zenobia می شوند که تبدیل به مکانی شیطانی شده است.
افراد این کشتی به نوعی ویروس T آلوده شده که T-Abyss نام دارد و تمام کارکنان آن را به هیولاهای کشنده ای تبدیل کرده است. بازی Resident Evil Revelations از قسمت های مختلفی تقسیم شده و روندی سریالی دارد.   گرافیک HD، بازی Resident Evil Revelations را بسیار زیبا کرده و در نوع خودش جالب توجه به نظر می رسد. بافت های بازی از کیفیت مناسبی برخوردار هستند. فضای داخلی کشتی SS Queen Zenobia خوب طراحی شده و دارای جزئیات قابل قبولی است. در بازی Resident Evil Revelations گیم پلی واقعاً عالی است و می توان آن را با هر دو آنالوگ بازی کرد.
برای این نسخه بازی Resident Evil Revelations یک بخش جدید به نام Raid Mode نیز طراحی شده که به نوعی قسمتی جدید برای Mercenaries به حساب می آید و بازیکنان می توانند آن را به صورت تک نفره و یا Co-op آنلاین بازی کنند. در این بخش بازیکنان در موج های مختلف با دشمنان روبرو می شوند و در فواصل بین هر نوبت باید سلاح های خود را تقویت کنند. شخصیت های خوبی برای این قسمت طراحی شده اند که در بین آن ها Hunk نیز دیده می شود.

 

حداقل سیستم مورد نیاز بازی Resident Evil Revelations :
Quad Core i5 2.7 GHz
4 GB RAM
 graphic card 1 GB (GeForce GTX 560 or better)
 ۸ GB HDD
Windows XP/Vista/7
 
سیستم پیشنهادی بازی Resident Evil Revelations :
OS: Windows Vista SP2, Windows 7 SP1, Windows 8
Processor:Intel® Core™ ۲ Quad 2.7 Ghz or better, AMD Phenom™ II X4 3 Ghz or better
Memory:4 GB RAM
Graphics:NVIDIA® GeForce® GTX 560 or better, ATI Radeon™ HD6950 or better
DirectX:9.0c
Hard Drive:8 GB HD space

 

 آموزش استفاده از ترينر FLiNG :  ترينر را اجرا کنيد و بدون اینکه ترینر را ببندیت بازی را اجرا کنید ، در حال بازی بروی اعداد 1 تا 9 کلیک کنید تا رمزها فعال شوند در صورت صحيح وارد کردن رمزها عمل مي کنند.

 توجه : نرم افزار آنتي ويروس شما ممکن است ترينر ها را به عنوان نرم افزارهاي مخرب (ويروس ها، کرم ها، تروجان ها، رباتها و غيره) را تشخيص دهد. لطفا قبل از استفاده از ترينرها آنتي ويروس خود را غير فعال کنيد.

 نکته : دوستان خوبم همه این ترینرها با ورژن های خاص خود بازی میباشند در صورت عمل نکردن یکی از ترینرها لطفا ترینر مناسب با ورژن خود بازیتان را که در سایت موجود میباشد را دانلود کنید در صورت موجود نبودن ترینر با ورژن مورد نظرتون به ما اطلاع بدیت تا در اسرع وقت قرار بدیم.

 آموزش مشخص شدن ورژن بازیها + فیلم آموزش 

 

نام فايل : Resident Evil: Revelations HD v1.0-v1.3 +12 Trainer FLiNG

حجم فايل : KB 535

رمز فايل : www.tcgames.rozfa.com   

 دانلود از پیکو فایل  

 

 

 نام فايل : Resident Evil: Revelations v1.4 (+12 Trainer) FLiNG

حجم فايل : KB 535

رمز فايل : www.tcgames.rozfa.com   

 دانلود از پیکو فایل  

 

توضیحات / دانلود گزارش کد : 144

اخبار سینما

اخبار سینمای داخل و خارج

250 فیلم برتر

250 فیلم برتر از نگاه سایت imdb

نقد و بررسی

نقد و بررسی بهترین فیلم های جهان