تی سی گیمز | مرجع تخصصی ترینر , کرک و سیو بازیها

http://tcgames.rozblog.com/

دانلود ترینر سالم بازی IS Defense | تی سی گیمز

تمامی رمزهای تقلب بازی IS Defense , ترینر بازی IS Defense , نسوز کننده بازی IS Defense , چیت بازی , دانلود بازی کامپیوتر IS Defense ,

تمامی رمزهای تقلب بازی IS Defense , ترینر بازی IS Defense , نسوز کننده بازی IS Defense , چیت بازی , دانلود بازی کامپیوتر IS Defense ,

جدید ترین مطالب سایت

Last posts

آخرین ارسالی های انجمن

last answers on forum
دانلود ترینر جدید بازی IS Defense
خلاصه داستان :

IS Defense یک بازی اکشن می باشد که در سال 2016 استودیوی بازی سازی Destructive Creations ساخته شده و برای سیستم عامل ویندوز منتشر شده است حال ترینر جدید و رایگان این بازی توسط MrAntiFun و FUTUREX ساخته و منتشر شده که برای دانلود و آموزش استفاده از ترینر در ادامه همراه ما باشید.

 

 

 

IS Defense یک بازی اکشن می باشد که در سال 2016 استودیوی بازی سازی Destructive Creations ساخته شده و برای سیستم عامل ویندوز منتشر شده است ، استودیوی بازی سازی Destructive Creations یک استودیوی بازی سازی قدیمی می باشد که تاکنون موفق به ساخت بازی های موفقی چون Hatred و IS Defense را در کارنامه هنری خود دارد که هر دوی این بازی ها از بازی های موفق و پرفروش می باشند . داستان این بازی بسیار ساده می باشد شما در این بازی در نقش یک مامور ناتو می باشید که باید با کمک همکاران خود در برابر موج عظیمی از نیروهای ISIS ایستادگی کنید و با نابودی آنها از دوستان و خانواده خود محافظت کنید . 

 

حداقل سیستم مورد نیاز بازی :

OS: Microsoft Windows Vista (SP2) with DirectX 11 update (KB971512-x64), Windows® 7 (Service Pack 1) and Windows 8.1® - (64-bit only) / Windows® 10/ (64-bit only) 

Processor: 2.6 GHz Intel® Core™ i5-750 or 3.2 GHz AMD Phenom™ II X4 955 

Memory: 4 GB RAM 

Graphics: NVIDIA GeForce GTX 460 or AMD Radeon HD5850 (1 GB VRAM

DirectX: Version 11 

Storage: 4 GB available space 

Sound Card: Integrated or dedicated DirectX 11 compatible soundcard

 

سیستم پیشنهادی : 

OS: Windows® 7 (Service Pack 1) / Windows® 8 / Windows® 8.1 / Windows® 10/ (64-bit only

Processor: AMD Octa-Core / Intel Quad-Core processor running at 3.4 GHz (AMD FX X8 8350 or Intel Core i5 3570 or newer architectures are recommended) 

Memory: 8 GB RAM 

Graphics: AMD/NVIDIA dedicated with at least 2048MB of dedicated VRAM and with at least DirectX 11 and Shader Model 5.0 support. AMD Radeon R9 285 and NVIDIA GeForce GTX 670 and above are recommended graphic cards. 

DirectX: Version 11 

Storage: 4 GB available space 

Sound Card: Integrated or dedicated DirectX 11 compatible soundcard

 

نمایی از ترینر FUTUREX :

 

 

 

 آموزش استفاده از ترينر MrAntiFun :   ترينر را اجرا کنيد و بدون اینکه ترینر را ببندیت بازی را اجرا کنید ، در حال بازی بروی F1 در صفحه کیبورد کلیک کنید تا ترینر فعال شود حال بروی F2 تا F5 کلیک کنید تا رمزها فعال شوند در صورت صحيح وارد کردن رمزها عمل مي کنند

  آموزش استفاده از ترينر FUTUREX :  ترينر را اجرا کنيد و بدون اینکه ترینر را ببندیت بازی را اجرا کنید ، در حال بازی بروی Delete در صفحه کیبورد کلیک کنید تا ترینر فعال شود حال بروی F1 تا F5 کلیک کنید تا رمزها فعال شوند در صورت صحيح وارد کردن رمزها عمل مي کنند.

 توجه : نرم افزار آنتي ويروس شما ممکن است ترينر ها را به عنوان نرم افزارهاي مخرب (ويروس ها، کرم ها، تروجان ها، رباتها و غيره) را تشخيص دهد. لطفا قبل از استفاده از ترينرها آنتي ويروس خود را غير فعال کنيد.

 نکته : دوستان خوبم همه این ترینرها با ورژن های خاص خود بازی میباشند در صورت عمل نکردن یکی از ترینرها لطفا ترینر مناسب با ورژن خود بازیتان را که در سایت موجود میباشد را دانلود کنید در صورت موجود نبودن ترینر با ورژن مورد نظرتون به ما اطلاع بدیت تا در اسرع وقت قرار بدیم.

 آموزش مشخص شدن ورژن بازیها + فیلم آموزش 

 

نام فايل : IS Defense V05.06.2016 Trainer +4 MrAntiFun

حجم فايل : MB 4.35

رمز فايل : www.tcgames.ir

 دانلود DOWNLOAD 

 

 

نام فايل : IS Defense Trainer (+5) v1.0-1.5 FUTUREX

حجم فايل : MB 3.10

رمز فايل : www.tcgames.ir

 دانلود DOWNLOAD 

 

توضیحات / دانلود گزارش کد : 1536

اخبار سینما

اخبار سینمای داخل و خارج

250 فیلم برتر

250 فیلم برتر از نگاه سایت imdb

نقد و بررسی

نقد و بررسی بهترین فیلم های جهان