تی سی گیمز | مرجع تخصصی ترینر , کرک و سیو بازیها

http://tcgames.rozblog.com/

دانلود ترینر سالم بازی Nation Red | تی سی گیمز

جدیدترین ترینر بازی Nation Red , تمامی رمزهای تقلب بازی Nation Red , رفع ارور و مشکلات بازی, Download Trainer Nation Red , نسخه معتبر بازی Nation Red , چیت بازی

جدیدترین ترینر بازی Nation Red , تمامی رمزهای تقلب بازی Nation Red , رفع ارور و مشکلات بازی, Download Trainer Nation Red , نسخه معتبر بازی Nation Red , چیت بازی

جدید ترین مطالب سایت

Last posts

آخرین ارسالی های انجمن

last answers on forum
دانلود ترینر جدید بازی Nation Red
خلاصه داستان :

جدیدترین ترینر و رمزهای بازی Nation Red توسط Abolfazl.k ساخته و منتشر شده که برای دانلود و آموزش استفاده از این ترینر در ادامه همراه ما باشید.

 

 ترینر جدید بازی Nation Red

 

Nation Red يک بازي جديد در سبک اکشن و زامبي کشي است که در سال 2014 براي پلتفرم کامپيوتر عرضه شده است . بازي مبتني بر تيراندازي فوق العاده سريع ميباشد که تجربه بسيار خوبي را برايتان ارائه مي دهد. بازي Nation Red طي جنگ سه ماهه و همه جانبه رخ مي دهد. مبارزه همزمان با چندين نفر از جمله انسان هاي جهش يافته, زامبي ها و فرماندهان مختلف هيجان خاصي را برايتان به ارمغان خواهد آورد. 

 

 آموزش استفاده از ترينر Abolfazl.k :  ترينر را اجرا کنيد و بدون اینکه ترینر را ببندیت بازی را اجرا کنید ، در حال بازی بروی اعداد 1 تا 4 کلیک کنید تا رمزها فعال شوند در صورت صحيح وارد کردن رمزها عمل مي کنند.

 توجه : نرم افزار آنتي ويروس شما ممکن است ترينر ها را به عنوان نرم افزارهاي مخرب (ويروس ها، کرم ها، تروجان ها، رباتها و غيره) را تشخيص دهد. لطفا قبل از استفاده از ترينرها آنتي ويروس خود را غير فعال کنيد.

 نکته : دوستان خوبم همه این ترینرها با ورژن های خاص خود بازی میباشند در صورت عمل نکردن یکی از ترینرها لطفا ترینر مناسب با ورژن خود بازیتان را که در سایت موجود میباشد را دانلود کنید در صورت موجود نبودن ترینر با ورژن مورد نظرتون به ما اطلاع بدیت تا در اسرع وقت قرار بدیم.

 آموزش مشخص شدن ورژن بازیها + فیلم آموزش 

 

نام فايل : Nation Red v1.00.1009 (+4 Trainer) Abolfazl.k

حجم فايل : MB 4.30

رمز فايل : www.tcgames.ir

 دانلود DOWNLOAD 

 


توضیحات / دانلود گزارش کد : 1564

اخبار سینما

اخبار سینمای داخل و خارج

250 فیلم برتر

250 فیلم برتر از نگاه سایت imdb

نقد و بررسی

نقد و بررسی بهترین فیلم های جهان