تی سی گیمز | مرجع تخصصی ترینر , کرک و سیو بازیها

http://tcgames.rozblog.com/

دانلود ترینر جدید بازی Serious Sam HD The First Encounter | تی سی گیمز

تمامی رمزهای بازی Serious Sam HD The First Encounter , کد تقلب بازی , جدیدترین ترینر بازی , دانلود بازی 2016 , رمز و کد تقلب بازی , سیستم مورد نیاز بازی ,

تمامی رمزهای بازی Serious Sam HD The First Encounter , کد تقلب بازی , جدیدترین ترینر بازی , دانلود بازی 2016 , رمز و کد تقلب بازی , سیستم مورد نیاز بازی ,

جدید ترین مطالب سایت

Last posts

آخرین ارسالی های انجمن

last answers on forum
دانلود ترینر سالم بازی Serious Sam HD The First Encounter
خلاصه داستان :

Serious Sam HD The First Encounter بازی جدیدی در سبک اکشن می باشد که در سال 2016 توسط Croteam ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است که به تازگی ترینر و رمزهای این بازی توسط Abolfazl.k منتشر شده را براتون آماده دانلود کردیم پس برای آموزش و دانلود به پایین مطلب بروید و منتظر آپدیتهای جدید ما باشید.

 

 ترینر سالم بازی Serious Sam HD The First Encounter

 

Serious Sam HD The First Encounter بازی جدیدی در سبک اکشن می باشد که در سال 2016 توسط Croteam ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. Serious Sam HD The First Encounter عنوانی بازسازی شده، از نسخه اورجینال این بازی است که در سال 2001، به عنوان برترین بازی اول شخص در Gamespot انتخاب شد.

 

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows XP w/SP1 or Newer

Processor: Intel Pentium 4 3+ Ghz or AMD Athlon64 3500+

Memory: 1 GB

Graphics: nVidia GeForce 7600, ATI Radeon X1600 (Shader Model 3.0 Highly Recommended)

DirectX®: DirectX 9.0c August 2009 Edition or Newer

 

 

 آموزش استفاده از ترينر Abolfazl.k : ترينر را اجرا کنيد و بدون اینکه ترینر را ببندیت بازی را اجرا کنید ، در حال بازی بروی اعداد 1 تا 3 کلیک کنید تا رمزها فعال شوند در صورت صحيح وارد کردن رمزها عمل مي کنند.

 توجه : نرم افزار آنتي ويروس شما ممکن است ترينر ها را به عنوان نرم افزارهاي مخرب (ويروس ها، کرم ها، تروجان ها، رباتها و غيره) را تشخيص دهد. لطفا قبل از استفاده از ترينرها آنتي ويروس خود را غير فعال کنيد.

 نکته : دوستان خوبم همه این ترینرها با ورژن های خاص خود بازی میباشند در صورت عمل نکردن یکی از ترینرها لطفا ترینر مناسب با ورژن خود بازیتان را که در سایت موجود میباشد را دانلود کنید در صورت موجود نبودن ترینر با ورژن مورد نظرتون به ما اطلاع بدیت تا در اسرع وقت قرار بدیم.

 آموزش مشخص شدن ورژن بازیها + فیلم آموزش 

 

نام فايل : Serious Sam HD The First Encounter B206580 (+3 Trainer) Abolfazl.k

حجم فايل : MB 3.20

رمز فايل : www.tcgames.ir   

 دانلود DOWNLOAD 

 

توضیحات / دانلود گزارش کد : 1394

اخبار سینما

اخبار سینمای داخل و خارج

250 فیلم برتر

250 فیلم برتر از نگاه سایت imdb

نقد و بررسی

نقد و بررسی بهترین فیلم های جهان